Kosetur og Hamasmygg!

Nå har snuppen min og jeg vært ute og gått tur i skogen sammen med et vennepar. Det var trivelig. Vi gikk først til et lite vann som heter Blektjern, der satte vi oss og hørte på ungdommen som koste seg i vannet. Skrålte og hadde det gøy som ungdom bør. Vi har en fin tid nå. Noen ender ville også hilse på, kvakk kvakk sa dem.

Så gikk vi videre til Hellashytta og hjem. Underveis ble vi masseangrepet av mygg fra helvete. De bruker til vanlig ikke prøve seg på meg, men disse var helt ville og prøvde suge oss alle fire. Sikkert bifile, har ikke opplevd makan til myggangrep siden jeg var barn da noen kompiser og jeg hadde satt opp telt ved ei myr.

I fjor tror jeg ikke jeg så en eneste mygg, så dette var jo spesielt må jeg si. Har ingen stikk da, men måtte drepe hele fire stk som prøvde seg. Litt dårlig samvittighet, men etter jeg leste meg opp om myggene til Bill Gates så er det No Mercy når de angriper på denne måten. Jævla Hamasmygg!!

Vel, vel.. det er enda pride-month og homohatet blomstrer i høyreekstreme temagrupper, som det gjør hvert år. Det får bare være, kan ikke gjøre mye med at man er homo, love is love, og det har jeg mye av og det er godt. Happy Pride, riktig god natt og drøm nasty og ufint alle sammen 😜😘

❤️🧡💛💚💙💜


Følg gjerne bloggen i gruppen på MeWeLink!! Eller på FacebookLink!! Koslig det 😘

#pride #loveislove

12 kommentarer
      1. Det skal du være glad for hvis ståa er slik, for som sagt, dette var angrep. Disse myggene var jo ikke «normale», litt som når man ser en piraja-film.

    1. Jeg fikk mye myggstikk som liten, inntil en sommer hvor vi var på hyttebesøk og vi barna lekte i skogen der kun iført badebukser. Jeg endte opp med å bli fullstendig oppspist! Hele kroppen, unntatt der bikinibuksen hadde sittet, var fullstendig dekket av mygg- og kleggstikk, hvilket for den lille skrotten jeg var innebar at jeg hadde fått i meg en såpass høy dose av den dritten de sprøyter inn at det ble en lettere forgiftning! Det var helt jævlig, og jeg husker spesielt godt da jeg endelig satt i båten og foreldrene mine byttet på å helle vann over meg med øsen hele veien, etter å ha oppfylt de betingelsene som legen gav for når det ble klart at jeg ville klare meg uten sykehusbesøk, og det derav var trygt å dra på sjøen..
      Etter denne episoden, skjedde det imidlertid noe som har gjort meg ubrukelig som blodbank for både mygg, klegg og tuneflue den dag i dag! Jeg har slike blodårer som er en junkies våte drøm, så det har vært artig å se hvordan de innimellom har satt seg ned, for så forvirret ‘pete’ rundt med den stikke-greia uten å trenge igjennom. De ser virkelig snytt ut! *haha* For de som åpenbart er noe tilbakestående, og ikke lukter lunta på avstand som de vanligvis gjør, klarer liksom ikke å ta inn over seg hvordan denne våte drømmen av ei blodåre kan inneholde det ubrukelige stoffet de sanser *hehe*. De aller dummeste, har til og med forsøkt å stikke ned ‘snabelen’, for så at den dras rett opp igjen med uforettet sak. Det er helt absurd å se på, iallfall når alle andre bombarderes! ;D

      1. Lurer på om det hadde blitt du som hadde blitt forvirret hvis du hadde blott med på denne turen. For som sagt, normalt holder mygga seg unna meg, fikk ikke et stikk, men hadde jeg ikke drept de av dem som forsøkte seg så hadde jeg blitt stikki. De var som man vet terrorister er, fullstendig kjørte i hodet.

        1. Overrasket, kunne jeg nok brått ha blitt, men samtidig så tenker jeg at mygg som ukritisk bøtter nedpå med blod som åpenbart inneholder noe som gjør det ubrukelig for formålet må være tjukke i hue, og at dette derav vil straffe seg! Ergo; Vi fikk se hvem som lo best til slutt: Myggsatan eller jeg! *mwhahaha*

    2. Återigen – Underbart inlägg! 😉
      Förövrigt HATAR jag mygg. Tål inte fanskapen. Alla bett svullnar.
      Inte bara en men Två gånger har dom jävlarna gett mig harpest. (googla på egen risk)
      Bett som blir djupa sår som tog ca 11 veckor och en jävla massa antibiotika att läka.
      Luktar Bajs gör såren oxå :s
      Sorry, antar antar att detta kanske inte var infon du ville ha till morgonkaffet 😀
      Meneh..kontentan: Jag HATAR mygg! 😉

      Ha en riktigt fin (myggfri) dag!

      Själv skall jag vara den “perfekta” flickvännen och göra matpakke till karln som lite plåster på såren för att jag är ett jävla monster resten av dagen.
      Det där med fotboja och att vara inlåst är verkligen inte min grej. Alls!
      9 dagar och full nedräkning nu 😉

      Happy pride och allt det där.. Eller helt enkelt: Kärlek!

      1. Som sagt, mygg biter vanligvis ikke meg, disse prøvde, og med det ble de maltraktert. Ingen mygg skal stikke meg, får bad vibes mtp genmodifiserte insekter som slippes ut i verden med forskjellige agendaer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg