Madonna veske og gamle kassetter!

I dag har jeg vært en snartur i byen og møtt ei dame som jeg gjorde avtale med på Finn søndag kveld. Hun hadde lagt ut ei veske for salg, og den ville jo selvsagt jeg ha.

Dere skjønner jeg har så og si hele mitt liv vært fanatisk Madonna-fan og samler på det meste (alt?!) som kommer fra henne. Så denne vesken er designet av Madonna for H&M tilbake i 2005 mener jeg å huske. M by Madonna.

Vesken er ikke spesielt feminin, så den går fint for oss «gutta» og bruke også. Snuppen min ville også ha denne, men når det gjelder Madonna så kjøper jeg ikke til andre, dette er samleobjekter som jeg kjøper til meg selv, ferdig snakka, hahaha..


Med dette sagt så vil jeg også nevne at hvis det er noen der ute som leser dette og har noe Madonna som kan være av interesse så ta gjerne kontakt. Jeg klarer ikke slutte samle, jeg har alle hennes album og singler på CD og vinyl. Jeg har DVDer, posters, alle barnebøkene hennes, solbrillene hennes fra både H&M og Dolce & Gabbana. Altså listen er lang og mengden er tonn.

Som barn var det kassetter som var det jeg brukte for å høre på musikk. Lydkassetter, lydbånd, altså små plastikkdingser som man puttet i en spiller, kassettspiller/walkman for å høre på. Jeg legger med noen bilder så de som ikke skjønner noe av hva jeg babler om skal kunne se. Jeg tenker at de yngste her muligens trenger en forklaring da dette er fra «antikkens tid».


Disse kassettene var på en måte forgjengere til CD’er (Compact Disc), det har dere vel muligens hørt om? De var veldig populære på slutten av den tiden Vinyl-album var på sitt mest populære. Dette fordi de kunne spilles i bil og med bærbare spillere når man gikk tur (walkman). Jeg hadde en del kassetter, men de ble kastet eller bare forsvant den gang etter CD’er overtok markedet.

Så nå har jeg begynt å samle på disse kassettene med Madonna igjen. Hvis noen av dere der ute har Madonna på kassett og kunne tenke dere å være så god mot meg så tar jeg gjerne imot, både som hjertefølte gaver eller jeg kan kjøpe. Hvis dere har foreldre som kanskje har kassetter liggende på loftet, i kjelleren eller bakerst i en skuff, så hadde det vært veldig hyggelig om dere ville sjekke om der er Madonna og sende det til meg som ville satt VELDIG STOR pris på dette og blitt VELDIG TAKKNEMLIG!!


Det finnes en del Madonnakassetter der ute, dama har jo gitt ut musikk helt siden 1983 og still going strong. Kassett-album, kassett-singler, gamle «bootlegs», alt av interesse. På bildet her ser dere de kassettene jeg har selv til nå, så hvis dere finner noen som dere ikke ser her, så er jeg VELDIG interessert!!

Ta kontakt i kommentarfeltet, på messenger eller Facebook. Jeg følger med. Jeg blir veldig veldig veldig veldig glad hvis dere følger opp!! Dere er virkelig søte hvis dere deler dette innlegget så flere ser det og øker sjansen for noe nytt til Madonnasamlingen min!

Takk for titten og fin fin dag videre 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #hm #m #veske #kassetter #mariannrosa #surferosa #madamex #mariannthomassen #music #rebelheart #madonnaciccone #dolcegabbana #queen #musikk #pop #dronning

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg