Moralister kjøper også vin (og whisky)!!


Det er med den største selvfølge jeg må le av folk i Norge og den stadig økende dumheten som bedrives med godhetstyranni, moralisme, fascisme og islamisme. Det er hva landet vårt består av nå. Og dette innlegget vier jeg til moralistene som ikke for så lenge siden tok helt av på sosiale medier og i medias kommentarfelt for å hundse og moralisere for alle og enhver som ønsket åpne vinmonopol og muligheten til å ihvertfall ha litt godt i glasset når man likevel har fått beskjeden om å holde seg mest mulig hjemme, sosial distansering, smittevern og alle disse greiene.

Tidligere denne uken satte Vinmonopolet ny døgnrekord for salg av alkohol i 2021. Onsdag handlet nordmenn med seg 960.000 liter til langhelg denne langhelga med himmelsprett og 17. mai. Beskjeden har jo vært at nasjonaldagen vil det være strengere restriksjoner i år enn i fjor. En kan trygt si at dagen vi feirer Norge er avlyst, i hvert fall på tradisjonelt vis. Folk bes om å holde seg til sine kohorter og blablabla.. vi har alle hørt mantraet tusen ganger.

I dag meldes det om at det er 600 kunder i minuttet innom Vinmonopolet. Med det så er oddsene store for at onsdagens rekord vil bli passert. Polene stenges nå i dette øyeblikk, men jeg tenker ikke vente på oppdateringer om det ble ny rekord, for tallene er enorme.

Jeg har ikke vært på polet i dag. Enda ikke vært ute av leiligheten. Jeg har drevet med å plante om planter til høy musikk og egentlig koset meg innendørs. Nå kom sola så derfor er jeg i sittende øyeblikk på balkongen med en Mocha Kaffe fra min Tassimo som jeg nyter med en sigarett attåt. Men anyways, jeg var på vinmonopolet på onsdag, og gjett hva jeg observerte..

Joda, i køen og inne på polet så jeg ansikter jeg kjente igjen fra kommentarfeltene. Moralister som fikk seg til å kalle folk for alkoholikere, egoister, tapere og gudene vet hva. Folk tror visst at man ikke ser dem når de kommenterer på nettet med profiler og profilbilder og hele pakka. De tror folk ikke legger merke til, ikke husker. Jeg gjør det. All unyttig informasjon klistrer seg inn i hjernen min, slike ting husker jeg bedre enn nyttige ting. Jeg husker hvilke klær jeg hadde på meg på to-årsdagen min, og nei jeg har ingen bilder fra den dagen. Jeg husker telefonnumre til klassekameratene mine i grunnskolen. So, oh yes, jeg husker bøllete godhetstyranner som moraliserer i kommentarfeltene.

Dette viser bare hvor mye falskhet vi har i vårt samfunn. Ærlige flotte nordmenn, solidariske og lojale, står sammen i en dugnad og støtter hverandre. Nok en gang: yeah right!!

Jeg synes det er bare flott at Vinmonopolene har åpent og at folk evner å kose seg. Jeg unner oss det, og jeg unner dere det. Om dere ikke liker alkohol, så javel, jeg unner dere uansett å kose dere med hva dere liker å kose dere med. Men bedriver dere og jævler mot andre, og slenger dritt om andre folk og hva andre folk gjør, og i tillegg gjør dette selv, da har dere ingen respekt fra meg. Den munnbleien dere dro av dere utenfor Vinmonopolet, den var svinete altså!!

Lev som dere preker, eller hold kjeft!!

Er dere med meg folkens?! 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#godhetstyranner #moralister #vin #fascister #vinmonopolet #polet #polkø #alkohol #dobbeltmoral #samfunn #vodka #whisky #baileys #norge
6 kommentarer
      1. Ja vet du hva, slike folk skjønner jeg ikke tankegangen til. Jeg mener mye om mangt jeg, men jeg prøver virkelig å leve som jeg preker, skal ikke gå i grava med at jeg var falsk som ettermæle, nei det gidder jeg bare ikke! Fin fin kveld til deg også CE 🌹

    1. De er langt fra like pirkete ang egen adferd som andres.. Selv spyr jeg av de som knapt har hatt et par-tre uker med lock-down som tillater seg å moralisere til oss som har levd med det i over et år!..

      1. Vi kan ikke slutte å leve for andres ideer om hvordan livet skal være i diverse situasjoner, såvidt jeg vet så lever vi bare én gang, så da burde man forholde seg til det og nyte livets gleder – altså, hold avstand så er det ikke noe problem.

    2. God morgen 😊👍🏻🌺

      Det eg sier det mener eg og det eg mener det sier eg.Eg er dønn ærlig og eg er ubehagelig direkte – men,eg er aldri slem eller ondskapsfull – det er meg,det er sånn eg er og takler man det ikke så er det deres problem ☀️
      Dette gode innlegget ditt her står for alt eg ikke er og det er eg mektig stolt av !

      Det er ikke vanskelig å være ærlig når man ikke har noe å skjule.Det er det som er å leve som man snakker – og ingen får stoppe kjeften på meg 😊

      Dobbeltmoralisme,feighet,falskhet osv. vil,av en eller annen grunn, ikke ha noe med meg å gjøre – og det passer meg utmerket.

      Ha en fin lørdag og god helg 🌺🌸🇳🇴 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg