Nå kommer eksperiment-myggene!!


Første gang jeg hørte om disse myggene lo jeg av den som fortalte meg dette (beklager), jeg rett og slett blåste det bort som en konspirasjonsteori og tenkte ikke mer på det. Men det er altså høyst reelt. Det er sant, dette er virkeligheten, og de kaller det «Jurassic Park-eksperimentet». Eksperiment faktisk, når jeg hører slike ord så får jeg «bad vibes», alltid når noe er et eksperiment så er det slik at man vet ikke bivirkningene, konsekvensene eller resultatene av det.

Verden det siste året er jo rett og slett blitt som science-fiction filmer. Bare det at jeg faktisk kan like noen slike filmer, men det er veldig lite jeg liker av realitetene i vår nye virkelige verden.

«Jurassic Park-eksperimentet» faktisk!! Jeg har sett de filmene..

Det hele er planlagt over ti år, og er angivelig et forsøk på å bekjempe sykdommer som gulfeber, zika og denguefeber som spres av gulfebermyggen, derfor sender myndighetene nå ut 12 000 genmodifiserte mygg i USA. Dette er første fase, i løpet av de neste ukene skal det settes ut 144.000 mygg, og deretter, senere i år, skal det settes ut 20 millioner mygg. Myndighetene har faktisk godkjent at det blir satt ut 750 millioner av de genmodifiserte myggene.

Det er bare de kvinnelige gulfebermyggene som stikker og dermed sprer sykdom. Derfor er disse genmodifiserte myggene hannmygg som skal sprer gener som tar livet av jentemygg mens de fortsatt er larver. Dette for å fjerne smitte påstås det. Jeg grøsser!

Myggene har også blitt modifisert til å ha et fluoriserende lys. Det gjør at det blir lettere å fange dem etter hvert, slik at man kan forske videre på dem. Både lokalbefolkning og miljøgrupper er bekymret for at man ikke kjenner godt nok til de langsiktige virkningene.

Sannheten er at folk er livredde, skremt nesten fra sans og samling, muligens er mange skremt fra sans og samling. De får liksom dette nå, midt i coronapandemien og all skremselen som har pågått og all frykten millioner av mennesker lider under. Det er i tillegg kommet fram at det er ikke gjort noen seriøs analyse av farene dette kan ha for miljøet, flora, natur, dyr og mennesker. Hvem blir da ikke naturlig redde når man blir brukt som et eksperiment?! Det hele starter i Florida Keys, og «hvis det går bra» skal dette gjennomføres flere steder utover USA.

Og hva er neste?

Tidligere har det vært satt ut genmodifiserte mygg i deler av Brasil, på Cayman-øyene, i Panama og i India.

Brasil, India..
Ringer det noen bjeller?

Nylig hørte vi om noe som kan forklare katastrofetilstandene i India. Noe som kan forklare den mye omtalte stigende smitte og økende alvorlig sykdom og dødstallene på 4000 på én dag. Angivelig Covid19, koronavirus. Det handler om en overhyppighet av et spesielt gen (der har vi ordet gen igjen) hos befolkningen.

Jeg har i tidligere innlegg skrevet om en rød tråd. Den er ganske blodrød nå. Så rød at jeg blir nesten redd. Fra muterende virus til muterende genmodifiserte mygg??!! Jeg tror faktisk vi burde være redde, veldig redde!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bill #gates #billgates

#covid #koronasertifikat #jurassicpark #eksperiment #genmodifiserte #mygg #florida #fascisme #brasil #india #usa #norge

4 kommentarer
      1. Ingen lærer noe lengre, hverken av historie, erfaring, bøker, film, internett.. zombier hele gjengen, vi har vel hatt noen insekter på besøk fra før som stikkene har medført noe lammelse i hjernen.. faen hvor disse gærningene skal kødde ned naturen, så får vi ikke kjøpe plastsugerør på butikken engang!!

    1. Hei hei 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Når man trodde at galskapen hadde nådd sitt høydepunkt så blir det verre…

      “Det står ikke i menneskelig makt å ødelegge jorden,men menneskelig makt å ødelegge mennesket” – følte bare sterkt å dra frem dette kjente sitatet no.

      Ha en flott dag,Bunnytrash,jentene og snuppen din 🇳🇴🌺😊

      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg