New Taj Mahal, Tønsberg.


Da ble det tur til Tønsberg i dag. Bare kort tid etter forrige tur. Denne gang var det bare snuppen min og jeg alene. Koselig det 😜


Vi var på shopping på Farmanstredet. Eller snuppen min var. Han finner alltid masse klær, det skulle gjerne jeg også gjort, men jeg liker ikke stilene som prakkes på oss. Rutete, stripede eller blomstrede skjorter. Jeg liker blomstrede, men disse som selges på klesbutikker her til lands har hovedsaklig feil farger på blomstene, og feil blomster i tillegg. Bukser og t-skjorter og i det hele tatt er drit kjedelige. Blasse kjedelige farger. Brunt liksom. Vi driter brunt. Noen som har fått med seg det? Til alle klesbutikker og kjeder: spice it up!!


Det ble en kortarmet t-skjorte på meg. Svart, med sølvskrift på brystet. Ikke helt lett å fornye garderoben etter å ha fjernet 28 kilo fett fra kroppen merker jeg. Skulle gjerne vært en tur i Paris, Roma eller London bare for å få litt liv i garderoben. Men, men..


Anyways.. vi koste oss i Tønsberg vi. Været var nydelig. Vi gikk en tur ned på brygga. Der var noen restauranter begynt å åpne igjen. Men det er i morgen som er den store dagen. Da åpner de alle.


Vi fant en indisk restaurant som vi la merke til sist vi var i Tønsberg. New Taj Mahal. Der var det fint. Innredet i rødt og teracotta-farger, og indiske bilder. Maten var helt nydelig. Jeg brukte naan-brød til å «slikke» opp den siste dråpe av sausen. Overkommelig pris. Anbefales virkelig å spise der!


Nå er vi hjemme igjen. Snuppen min tar en siste luftetur med jentene. Jeg er tilbake på balkongen og nyter macciato-kaffe og en røyk. Veldig fornøyd med dagen. Riktig god kveld til dere alle sammen, og tusen takk for titten 😜😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jatillivet #tønsberg #farmanstredet #newtajmahal #sol #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg