«Norske statsborgere» omtales og tåkelegges i media.

Etter innlegget jeg la ut i går har jeg fått masse tilbakemeldinger. Positive tilbakemeldinger. Om ikke så mange her i bloggen, men en hel del gjennom Facebook og Messenger. Setter veldig pris på det, selv om jeg foretrekker at kommentarfeltet i bloggen brukes. På den måten kan andre lesere få med seg innspillene fra hverandre, diskutere og gjerne oppdatere om noe har endret seg etter det aktuelle innlegget ble lagt ut.

Uansett, grunnen til blant annet innlegget i går har fått så mange tilbakemeldinger er at jeg skriver ting som de er, hva jeg mener om det, og jeg skriver også en del om temaer andre helst ikke vil uttale seg om, selv om de er enige, uenige, eller har et annet syn på saken. Det gjenspeiles gjerne i det at tilbakemeldingene ikke kommer i bloggen, men heller i min innboks eller i temagrupper. Noen poster også som anonym i bloggen, men de kommentarene kommer sjelden gjennom.

Jeg lar meg ikke kneble, hysjes på eller krenkes til taushet. Hatmeldinger biter ikke på meg, anonyme fjols ler jeg av. Jeg er heller ikke politisk korrekt, og det vil jeg heller aldri forsøke å bli. I går skrev jeg hva jeg mener om vår statsminister, flere topp-politikere, toppbloggere, norsk media og noen norske kjendiser. Jeg angrer ikke på det i dag. Tvert i mot!

Siste årene har jeg vært utsatt for flere «uheldige» opplevelser med innvandrere. Min samboer og jeg blir stadig utsatt for hets, tilrop og trakassering av innvandrergjenger. Vi har to små mops som også er blitt angrepet. Noen har forsøkt å sparke dem, noen har kastet kinaputter, og ved et tilfelle prøvde en innvandrer med sin splitter nye sølvgrå Mercedes å kjøre på Ella, vår eldste mops. Da var hun valp på cirka tre måneder. Så gale er mange av våre «nye landsmenn». En gang etter en intimkonsert på Grunerløkka i Oslo ble jeg overfalt av fem stykker og truet med kniv. Jeg kom meg hel unna, men de fikk stjålet mobilen min, så jeg hadde angsten langt opp i halsen den kvelden.

Disse hendelsene har dere ikke fått lese om i media. Fakta er at pressen er lite interessert i negative saker om innvandring. Før lot media helst være å si noe om etnisitet, etterhvert skjønte stadig flere hvorfor. I dag er det veldig «populært» å omtale en kriminell fra en annen ikke-norsk kultur som ‘norsk statsborger’ i mediene.

Utrolig, men sant!

Her til lands øker og øker innvandringskostnadene, kulturkonflikter bygger seg opp og islam tar stadig større plass. Vi begynner å nærme oss 300 moskeer i Norge, nærmere 30 bare her i Drammen hvor jeg bor. Faresignalene er mer enn synlige for enhver, men media hysjer ned, politikerne tåkelegger og har en egen agenda, og folket er så naive og godtroende at det går ikke opp for den enkelte før de selv har følt kniven på strupen, blitt voldtatt eller truet og mishandlet på andre måter.

Vet machete er veldig «hot» for tiden.

Norsk presse har ingen troverdighet. Jeg ler ofte når noen uttaler at dem «har lest i Dagbladet, VG eller Aftenposten at».. eller «har sett på NRK eller TV2 at».. Jeg ler ikke fordi jeg synes det er morsomt, men jeg ler av det norske folks naivitet, og jeg blir pinlig berørt når medienes tåkelegging av kriminelles etnisitet er så forutsigbar at når den ikke er oppgitt eller det står «norsk statsborger» så betyr det utenlandsk opprinnelse.

Fakta kan ikke belyses lengre, hverken i media eller av enkeltpersoner, da er man rasist. Men det driter jeg i. Det er som jeg har skrevet i tidligere innlegg: Ordet «Rasist» betyr ‘en som sier sin mening’ eller ‘en som belyser sannheten’. «Rasist» er ikke et negativt ord lengre, i 2019 og fremover er det en ærestittel!

Vi får sjelden vite hvem som begår gjengvoldtekter, bruker kniv og banker opp tilfeldige ofre i det nye Norge. Folk har sluttet å anmelde, politiet etterforsker sjeldent, og de fleste slike saker henlegges etter «bevisets stilling». Politikerne tåkelegger og media tier.

Venstres topp-politiker Abid Raja uttalte nylig at «Innvandringen til Norge har vært en berikelse for Norge». En samfunnsengasjert kvinne fikk med seg uttalelsen og tok kontakt med Raja hvor hun skrev:

«Hei. Jeg lurer på om du kan fortelle med sånn helt konkret hva berikelsen med fremmedkulturell innvandring består i. Vi er nemlig noen i en gruppe som diskuterer dette og vi er litt usikre. Og dette er alvorlig ment, altså. Ikke noe annet enn at vi ikke vet det, men ønsker å få vite det. Beste hilsen…(fullt navn).

Raja svarte samme dag med dette:

«Kultur, musikk, mat. Og mye verdiskapning. Tenk om landet var av kun hvite nordmenn. Ville vi da vært litt «fattigere»?

Kvinnen svarte tilbake, hvor hun blant annet påpekte følgende:

«Takk for svar. Her er mitt gjensvar. 71 prosent av all sosialhjelp som utbetales i Oslo går til innvandrere. Og 56 prosent på landsbasis. Dette er tall fra 2017, andelen er trolig enda høyere nå. Og innvandrerprosenten holdes nede pga andre offentlige ytelser som avlaster sosialhjelpen: ’Intro-ordningen’ og ‘Kval-programmet’’. 86 prosent av utbetalingene går til asiater (Midtøsten inkludert i Asia) og afrikanere. Afrikanere mottar dobbelt så mye som asiatene. Og er den innvandrergruppen i Norge som øker mest i størrelse.

Raja repliserte, og vi snakker samme dag:

«Alltid interessert i søt musikk».

Dette fra en politiker som skal representere Norge og det norske folk. At Raja er av utenlandsk opprinnelse vet alle, men han bor i Norge og er norsk statsborger. Han er ikke alene om å snakke bort eller forsøke tåkelegge sannheten. Vi har jo selveste tåkefyrsten, etnisk norske Jonas Gahr-Støre som er den farligste av alle hvis han kommer til makten. Han er truende til å direkte konspirere med terrororganisasjoner for å få mer makt og tjene mer penger. Vi vet jo alle at han prøvde skjule sine møter og samtaler med terrororganisasjonen Hamas.

Nesten like farlig er vår nåværende statsminister Erna Solberg. Deretter har vi tullinger i fleng som nevnte Abid Raja, Trine Skei Grande, Lan Marie Nguyen Berg, Audun Lysbakken, Hadia Tajik, Bjørnar Moxnes og så videre og så videre. Egentlig hele «bøtteballetten» unntatt kanskje noen FrP-representanter!!

Nylig ble det avdekket for Norges befolkning at 70 prosent av de pådømte for grove voldshendelser i Oslo har innvandrerbakgrunn. Ingen grunn til å tro at tallet er lavere så mange andre steder i Norge mtp stadig økende innvandring. I tillegg har vi henlagte saker og ikke anmeldte saker.

Hvorfor blir vi hele tiden fortalt at innvandring er en berikelse?? Hva i helv*te er berikende med dette?? Og hvorfor avdekkes det ikke at hovedårsak til problematikken er islam og islamisering??

Det norske folk trenger er mer informasjon om hvordan innvandring og befolkningsendringer påvirker samlet belastning på politi og rettsvesen. Og samfunnet vårt. Ikke for å «henge ut», men for belyse fakta slik at folket kan stemme riktig ved valg ut fra ærlige politikere og faktaopplysende. Og dermed ta vare på Norge som et bra land å være i.

Vi kan jo håpe og drømme!

Det er her jeg ønsker å bidra med å skrive innlegg, blogginnlegg. Ikke bare skriver jeg om meg selv og mitt privatliv, om mine tanker, meninger og følelser, men jeg prøver å ta del i «miljøet» av nye, alternative media som beskriver og synliggjør denne utviklingen som skjer her til lands. Blogginnlegg som taler der andre tier og kaller en spade for en spade. Etterhvert kanskje får «vi» (alternative media) med oss de tradisjonelle mediene når de våkner opp av tåken og innser galskapen.

På denne måten kan vi det norske folk samle oss og legge press på politikere som gjentar sine mantraer om bedre integrering som løsningen på alt.

I mellomtiden lover jeg fortsette ikke være politisk korrekt og fortsatt være ‘rasist’!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#politikk #storting #regjering #politikere #massemedia #bloggere #politi #staten #riksadvokat #kriminalitet #ukultur #kriminaliter #vold #voldtekt #overgrep #alternativmedia #islam #islamisering #ledere #tåke #statsminister #erna #solberg #norge

Link «Ja vi elsker»:

https://youtu.be/nLjIyL4gWtg

 

6 kommentarer
    1. Til MSM: Jeg blir ikke trøstet av at voldelige og kriminelle, som kun har forakt for “den norske væremåten” tildeles statsborgerskap i hytt & pine i dette landet! Det demper ikke min smålige og rasistiske angst for fremtiden at ondskapsfulle hyener får statsborgerskap og dermed stemmerett her!

      Leste et sted at det i stor grad er nyankomne flyktninger som kaster seg over utildekkede kvinner, fordi de “ikke er vant til dette der de kom fra”. Der de kom fra er kvinner fritt vilt hvis de ikke er tilstrekkelig tildekket. Der de kom fra er det legitimt – og ønskelig – å trakassere homofile, og gjerne kaste homsene ned fra høye bygninger. Kvinner som har blitt voldtatt steines til døde, fordi de har vært “løsaktige”.

      Hvordan løser Norge denne integreringsutfordringen? – Jo vi oppretter desentraliserte asylmottak, som betyr at nyankomne flyktninger tildeles en vanlig bolig, og står fritt til å vandre rundt i gatene og herje som det passer dem!!!

      Se på Danmark og lær! De har gitt opp integrering, med god grunn. Det funker nemlig ikke, så lenge den ene parten nekter å justere seg og krever fullt knefall for seg og sin agenda – som for meg ser ut til å være å jage kvinner innendørs, og utrydde alle homofile. Og dette gjøres med våpen i hånd i lynsjegjenger, for å være sikre på å få gjennomslag!

      Ønsker vi virkelig å integrere slike holdninger i vår lille Kardemommeby? Blir ulver plassert sammen med sauer i dyrehager? Løver sammen med høner? Kan vi be sola om å stå opp i vest fordi det er vedtatt av Stortinget som mest korrekt?

      Danmark har skjønt det – når skal norske styresmakter forstå? Skulle ikke noe av hensikten med norsk politikk være å sørge for at vi som bor her er trygge???

      Vi trenger en ny lov, som forbyr alle religioner og ideologier som oppfordrer til vold og undertrykking!

      Og vær så snill: Steng grensene til vi får gjenopprettet ro og orden her!

      Til Roger: Takk for at du tar opp problemene vi har her <3 For intet problem kan løses før det er mulig å snakke fritt og åpent om alle aspekter av det 😉

    2. JEG ER EN STOLT RASIST I DEN FORSTAND AT KEG BLIR KALT DET FORDI JEI ER MEGET STERK ISLAM-MOTSTANDER! JEG BLIR KALT HATEFULL OG ER NÅ ATTER ENGANG UTESTENGT FRA FACEBOOK FORDI JEG SIER SANNHETEN OM MUHAMMED’NEMLIG AT AT HAN ER ET MEGET DÅRLIG FORBILDE! BLED OGSÅ UTESTENGT FOR Å SI AT ISLAM IKKE HAR NOE MED RELIGIONSFRIHET Å GJØRE,MEN ER IDEOLOGITVANG! Barn født i muslimske miljøer hjernevaskede fra fødselen av og de svært få som vil bryte ut forfølges,utstøtelse og i verste fall drepes de! ÆRESDRAP KAMUFLERT SOM SELVMORD OG ULYKKER SKJER HER I VÅRT NORGE HYPPIG. Hvor hyppig vet ingenAt vi forsøkes ført bak lyset av et samlet journalistkorps er landssvik av verste sort og som tatt ut av Joseph Goebbels lærebok i propaganda! Hersketeknikker brukes av politikere og journalister og artister med skylapper. rasistiske,islamofob, fremmedhat er, nazist, uvitende, brun. OSV florerer som hersketeknikker av Jonas,Erna ,hadjk,,rødt,grønt,av ap ! Marie Simonsen i Dagbladet skriver kun hatartikler om nordmenn som elsker landet sitt som det var og ikke s ødelagt som det har blitt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg