Planlegger turer.. er det så lurt?


Nå sitter snuppen min og jeg her og sender meldinger fram og tilbake med et vennepar om hvilket hotell vi skal booke rom på i Bergen for en weekendtur på sensommeren.

Selve flyreisen er bestilt, så vi har bestemt oss for å ta sjansen på dette. Jeg har bare vært én gang i Bergen såvidt jeg vet, altså som jeg kan huske. Det er nå cirka 25 år siden tenker jeg. Det var juleferie, mørkt, slaps og regn under hele oppholdet. Dermed fikk jeg på ingen måter oppleve Bergen egentlig.

Jeg storkoste meg på hotellet jeg da med god mat og drikke, blant annet oksetestikler og Dom Perignon, og jeg fikk Madonnakonsert på storskjerm nyttårsaften.

Snuppen min har aldri vært i Bergen, så nå får vi kanskje muligheten hvis Erna og Bent ikke finner på noe eleganza extravaganza. Jeg er så lei av de to rasshølene der, men det ville jo vært helt supert om det hadde blitt noe åpent og «fritt» til da.

Den ene halvparten av dette venneparet vårt som vi har planlagt å reise med er fra Bergen, så da har vi jo guide og slipper drifte rundt og lete oss frem til ting og tang.

Noen kan vel mene at det ikke er så lurt å planlegge en tur som dette, men det er godt å ha noe å se fram mot. Vi har gått på smeller før, så vi får ta det som det kommer. Jeg har en følelse av at turen blir, og at vi kommer til å kose oss masse. Blir moro!

Til helga skal vi uansett reise bort. Da skal vi ut på landet. Åmot i Modum. Jentene skal være med. Da blir det grilling, musikk, snacks, latter, afterparty og moro med et annet vennepar. Vi gleder oss massevis det, det er det ingen tvil om!

Andre som har planer fremover?

Takk for titten og fortsatt fin fin aften til dere alle der ute. Kos dere, hold hodet kaldt og hjertet varmt 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#venner #reise #kos #planlegging #bergen #åmot #jatillivet 

6 kommentarer
    1. Du og snuppen er hjertelig velkommen til Bergen.Håper at dere får komme,at ikke “pandemien” stopper dere 🌺☀️😊

      Planen min for denne uka,helvetesuka,som eg kaller den for (hver tredje uke,turnus) er at eg skal no snart gå på jobb,så fri to netter,for så jobbe hele helga.Ikke så spennende,men eg har en god jobb,er ikke alle som har det i disse tider.
      Ha en fin kveld,Bunnytrash 😊

      Hilsen synskepeggy😴

      1. Det er noe med det. Jeg misunner de som har jobb jeg, jeg har ikke hatt noe siden helt i slutten av 2019, sukk.. og nå er det jo bare håpløst… er det Bergen du holder til Synskepeggy?

    2. Lise.

      Sett i gang. Kos dere Krysser fingrene for at dere får dra til Bergen. Bergen er en vakker by:)

      Klem

    3. Hei igjen 😊👍🏻

      Ja,eg har stor respekt for alle som av ulike grunner ikke har jobb,men som allikevel klarer å ha en meningsfull hverdag,eg ser for meg at det ikke kan være lett,spesiellt nå for tiden👍🏻

      Ja,eg bor i Bergen,er født her og har bodd her i hele mitt liv,med unntak av to år på Voss under utdanning😊Eg er en ekte bergenser og svært stolt av det😊

      Hilsen synskepeggy.

      1. Så gøy. Har ikke mange bergensere i omgangskretsen min, men to gode venner. En av dem er hun som har tatt initiativ til denne turen. Også har jeg ei venninne fra barndommen som er flyttet til Bergen, jeg må sende henne en melding når det nærmer seg avreise.. håper at jeg får se pingvinene der da 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg