Send svina til Mexico!


Da jeg kom over denne videoen var min første tanke, send alle munnbindfanatikerne som vi har her til lands avgårde til Mexico. Slike som flyr rundt med munnbind overalt, når de sykler, når de er alene i bil, på tur langs elva og på tur ute i skogen.

Disse kan være på andre siden av jordkloden sammen med de som flyr med munnbind under nesa, under haken, de som drar munnbindet sitt opp og ned for å spise, for å klø seg litt og så videre. De som slenger munnbindene fra seg overalt så vi vasser i svineri. De som ivrer etter vaksiner for at de skal slippe å vaske seg.

video:

Vi andre kan holde oss på denne siden av kloden, så får vi være i fred for denne idiotien. Det er nok svineri nå!!

Skal nok få sørget for å få innført påbud om sertifikat og pass slik at svineriet ikke kommer seg til vår halvdel utenom ved «nødvendig reise» og grundig spyling i alle hull og åpninger.

Jeg er så lei av å se hjernevaska folk som går alene rundt med skitne svinete munnbind og puster inn mikroplast og polypropylen.

Som om det er frisk luft vi skal være redde for!! Det er nå vi ser hvor mange utrolig dumme mennesker vi har rundt oss. Hjernevaska og dumme!!

Ha en riktig fin åndeluktende sniffy fine day alle sammen 😝


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #koronavirus #satire #munnbind #breathe #icantbreathe

4 kommentarer
    1. Flere som fikk umiddelbare Andeby-assosiasjoner og Donald-nebb i det den åpne-lukkemasken ble demonstrert av han som satt og spiste?.. 😀 😀

      Ellers så er jeg avhengig av en konstant tilførsel av O2, slik at dobbelt- og trippelt opp med ‘trynebleier’ rett og slett ikke lar seg gjennomføre, før jeg viser min nedrighet i det jeg bare må tilføye et ørlite ‘White lives matter!’ i anledning den stakkars kunden.. (hehe)

          1. Skal aldri si aldri med meg, var på en koronademonstrasjon, havna midt i bildet på forsiden av Aftenposten med ansiktet vendt mot kamera.. aldri hørt at noen kjente meg igjen, så slapp peset, ikke at det bryr meg som du skjønner..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg