Sexindustrien blomstrer på Facebook!


De siste månedene har det daglig kommet flere meldinger på min messenger fra slike sex-profiler som ønsker at jeg skal klikke meg inn på lenkene deres for å nyte sexuelle opplevelser. Alle disse «profilene» er da kvinnelige. Jeg finner det så hysterisk morsomt og fascinerende at bakpersonene for disse profilene ikke foretar noen bakgrunnssjekk på hvem de faktisk sender disse meldingene til. Jeg mener, det må da være mer innbringende å sende disse til noen som er i målgruppen deres?!

Altså, jeg kan ikke skjønne at noen er så dumme og kjøper disse henvendelsene, at de faktisk får seg til å klikke på disse lenkene. Eller jo, jeg skjønner jo at noen gjør det. Altså, all erfaring viser at en stor prosent av befolkningen har mye luft mellom ørene.

Det å bruke kvinneprofiler til å sende meldinger til homofile menn med tilbud om sex, det er jo ganske fånyttes og bortkastet tid og energi. Det finnes jo helt klart veldig mange bifile menn, men nå skal det ikke mye bakgrunnssjekk til for å finne ut at jeg er åpen homofil. Klikk, klikk.. han er homo!! Hahaha..

Jeg mener, alt annet jeg får tilbud om gjennom reklamer på sosiale media, i innboksen min på email og messenger er jo resultater av min egen søkehistorikk. Er jeg for eksempel inne på Platekompaniet og ser på DVD eller CD, eller om jeg er inne på Wish og titter på sko, eller RockDenim og ser på klær, så får jeg ganske raskt tilbud fra alle stedene inn på sidene mine. Men disse sex-selgerne, de har virkelig ikke peiling..

Hundrevis av disse sex-profilene har sendt meg meldinger. Uinteressert som jeg er blokkerer jeg profilene etterhvert som meldingene kommer, men det blir likevel bare mer og mer og oftere og oftere.

Så skjedde det noe i går, jeg fikk melding fra en som heter Michael og jeg ble veldig overrasket. Har de funnet ut hvem og hva jeg er, hvilke preferanser jeg har? Muligens.. men, bildet på profilen var igjen en kvinne. Eller kanskje det er en mann?

Det er jo så mye kjønnsforrvirring i denne verden nå. Det er visstnok slik at man kan «identifisere» seg som et annet kjønn, og da er man det kjønnet?! Så med det kan altså menn si at de identifiserer seg som kvinner, og med det få tillatelse til å bruke kvinners toaletter eller bruke kvinners garderober på badeland og hvor det måtte være. Og vice versa, hahaha..

Det diskuteres i Stortinget at det skal innføres syv kjønn. Det skal ikke bare være hankjønn og hunkjønn lengre, men fem kjønn til. Hva disse er har jeg ikke satt meg inn i, mulig jeg gjør det når menn begynner føde barn. Da vil jeg nok vite hva som foregår, hahaha..

Men en annen ting, Facebook som er så opptatt av å slette bilder som viser nakenhet, slette hatprat, humoristiske tegneserier og satire, slette videoer om koronavirus og vaksiner, slette politiske synspunkter som ikke passer deres røde venstrevridde agenda, hvorfor kan de ikke bruke bare litt tid på å stoppe denne sex-industrien, denne sexistiske prostitusjonen som tydeligvis bruker denne plattformen til menneskehandel?

Alle disse profilene har jo bilder av ekte mennesker, kvinner, som brukes i en kynisk industri. Er det slik at Facebook er med på dette? Får Facebook betalt for dette? Er Facebook en hallikvirksomhet?

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sex #prostitusjon #hallikvirksomhet #menneskehandel #sexindustri

2 kommentarer
    1. Hei igjen😊👍🏻

      Det er nok ikke bare på facebook sexindustrien blomstrer for tiden,eg syns at tilbudene dukker opp stadig oftere på flere plasser på nett,også på steder det er svært upassende.
      Eg liker å spille quizkamper med folk fra hele verden,det funker jo sånn at man kan spille flere spill med flere personer samtidig.Det kommer stadig inn nye folk som vil spille,eller man kan invitere spillmotstandere selv.Stadig oftere og frekkere kommer tilbudene,mye mer nå enn før.
      Eg svarer alltid med at spillplatformer ikke er passende steder å “flørte” på.Eg blir slettet fra spillelisten til folk på tilbudssiden ganske fort,for å si det sånn….

      Ha en fin kveld,Bunnytrash 🌼Hilsen synskepeggy.

      1. Har hittil fått fem «tilbud» bare i dag på messenger fra facebookprofiler.. jeg synes det er så motbydelig at jeg får nesten ‘sexual anorexia’ 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg