Sluttdato for vaksinetesting, og godkjenningsdato!


Pfizer vaksinen er som mange vet fremdeles under utprøving og er ikke ferdig utredet før i 2023. Det kan du lese deg opp på ved å klikke linken under her hvor det opplyses om «Actual Study Start Date: April 29, 2020. De har også lagt ved en anslått primær ferdigstillelsesdato, 2. november 2021. Den anslåtte sluttdatoen for studien er satt til 2. mai 2023». Det vil si at da først skal det vurderes om vaksinen vil bli godkjent.

Altså fra 29. april 2020 til 2.november i år forskes det på vaksinen og den testes ut, derfor ønskes det at flest mulig skal ta den. Når de etter det har samlet data om hvordan den fungerer, da etter de har innhentet opplysninger om bivirkninger, effekt, skader, hvilke sykdommer den framkaller og om folk i det hele tatt tåler den, antall døde etc, da først skal vaksinen vurderes godkjent.

Dette for meg er årsak til urolighet og angst da mange mennesker, mine nære og kjære har latt seg injisere som forskningsobjekter i denne farlige studien. Inntil da holdes selvsagt mye opplysninger tilbake fra offentligheten.

Her er linken: U.S. National Library of Medicine

Legger også ved en link her til en artikkel hvor forskere fra hele 28 land advarer at om at innenfor, om under et år virker ikke dagens vaksiner mot Covid-19 lengre. Altså allerede til neste år vil vaksinedosene du får i år neppe gi samme beskyttelse mot nye virusmutasjoner. Den vil ikke ha noen effekt lengre allerede før den blir, eller ikke blir godkjent. Dermed må de fleste «vaksinerte» trolig «vaksineres» på nytt med nye «vaksiner», som en del av en ny studie. Himmel!

Link her: Forskere i 28 land advarer: Om ett år virker ikke dagens vaksine mot Covid-19 (ABC Nyheter)

Jeg har hittil fått 5 meldinger/tilkallinger om å la meg injisere av disse vaksinene som de kaller det. Men jeg har fremdeles ikke lyst til å være med på en slik studie. Noen mener jeg er dum og egoistisk, argumentene deres er at vi må være mange nok for å skape flokkimmunitet.

Men slik jeg ser det så blir ikke folk injiserte med disse stoffene for hverandres liv og helse, dette er en studie, det er forskning. Uetisk og umoralsk! Greit nok, jeg er Bunny Trash, men det får da være måte på!

Takk for titten, ny dag, nye prøvelser. Hold dere friske, nyt sola og sommeren, lev vel og lev i nået. Vi lever bare én gang såvidt jeg vet, kjærlighet og glede ønskes for dere alle 💜



Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksinestudier #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg