Tre bloggere.


Etter jeg her om dagen ble gjort oppmerksom på en blogger som bruker sin tid på å snakke ned andre bloggere, deriblant meg, så tenkte jeg i dag at jeg skal gjøre det motsatte.

Som sagt så leser jeg ikke mye blogg for tiden. Men etter å ha vært innom bloggen til hun jeg ikke skal nevne mer, hun som beskriver andre bloggere som ‘sutrete selvhøytidelige bloggere’ (som egentlig er den beste beskrivelsen på henne selv), så hadde jeg meg en runde innom andre bloggere. De er ikke mye selvhøytidelige eller sutrete.

Først vil jeg nevne Jessica som fører bloggen Livingdoll. Denne bloggen brukte jeg lese litt i for en god stund tilbake siden. Jeg ble fascinert av hennes manipulerte bilder av seg selv, så oppdaget jeg at hun faktisk kunne skrive. Enkelte innlegg er veldig bra. Som «Ting som irriterer». Et ærlig «rett fra levra» innlegg om religion, pedofili og koronavaksinering.

Jessica er ikke så glad i meg, sist jeg hørte fra henne skrev hun: at min misnøye over utlendinger/innvandrere går igjen i langt flere innlegg enn nødvendig og at hun føler mer og mer at jeg forsøker å være Sylvi Listhaug i mannlig versjon. Hun skrev at hun håper jeg begynner å blogge ordentlig igjen, og slutter å bruke bloggen som et sted å spre misnøye/fordommer/hat mot utlendinger.

Jessica har misforstått litt. Det at jeg ikke liker religioner og ideologien Islam, samt at jeg er innvandringskritisk er hverken fordommer eller hat. Utlendinger og mennesker med opprinnelse fra andre land har jeg mange av i livet mitt, og jeg setter veldig pris på dem. Noemi, Eva, Xander, Suzan, Roja, Raju, Nadir, Neelam, Athena, Wijnand, Bartlomiej, Ewa, Selim, Karl-Gunnar, Karolina, Maria, Matt, Mazlum og Murat er alle fantastiske mennesker som jeg er heldig og veldig glad for å ha i livet mitt.

Så vær så snill, ikke bland kortene. Religion og ukulturer er én ting, mennesker er noe annet.

Det er jo ironisk at Jessica i innlegget jeg har linket til lengre opp skriver at både religion og pedofili irriterer henne. Ta for eksempel Islams store profet, Muhammed. Han giftet seg med Aisha da hun var 6 år gammel, og begynte å «ha sex» med henne da hun var 9 år. Muhammed er Islam.

Så kjære Jessica, vi mener ganske likt. En dag skjønner du at det er ikke hat mot mennesker jeg skriver om, men kjærlighet til mennesker. Les din egen blogg, vi er jo enige om masse du og jeg.

Den andre bloggen jeg vil nevne er Gryende av Gry Henriksen.

Denne dama har mye mellom ørene. Hun er en slik person som jeg kan åpne døren min for og gjerne ha i livet mitt. Det er mennesker som er smartere enn en selv en lærer av. Hun er ved ujevne mellomrom innom bloggen min med innspill og kommentarer som gir meg noe å tenke på. Det liker jeg veldig godt.

«Society’s concept of the truth isn’t necessarily the actual truth. Use your own mind!» står det skrevet i headeren til Grys blogg.

Det nyeste innlegget hennes akkurat nå er Kjennetegn på et ondt menneske.

Den tredje bloggen jeg vil nevne, nok en gang, det er Monica Vederhus, av Monica Vederhus.

Akkurat nå kommer jeg ikke på noen som fortjener suksess mer enn henne.

Jeg relaterer veldig til mye av det Monica skriver, og det er så fantastisk hvor ærlig hun er om ting. Jeg har selv vært rusmisbruker, og vet hvordan det er å gå fra det ene til det andre.

Nå har Monica fått seg kjæreste og er sååå forelska. Skikkelig «high on life». Jeg blir glad med og av henne!!

Link til et innlegg: Prøver alltid å finne noe positivt.

Takk for titten folkens, ha en fortsatt fin søndag 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg #blogg #bloggere #blogging #livingdoll #gryende #monicavederhus #bunnytrash #jatillivet ❤️

4 kommentarer
    1. Dette innlegget likte jeg! 🙂
      At jeg ikke er så glad i deg stemmer imidlertid ikke. DEG liker jeg, selv om jeg ikke er så begeistret for et par av holdningene dine. Viktig å skille sak og person.

      Det samme gjelder innvandring og religion. Jeg vil absolutt ikke ha Islam i Norge. Ikke vil jeg ha kristendom, heller. Men det betyr ikke at jeg er motstander av hvert eneste enkeltindivid med en av disse trosretningene/kulturene, for mange av dem er flotte mennesker. Jeg tror de aller fleste av dem er hjernevasket fra et tidlig stadie av og kanskje ikke helt forstår hva de faktisk er med på å støtte – altså at deres religion er bygget på pedofili, incest, og et behov for å trykke ned andre mennesker (kvinner, homofile etc). Som du selv sier: Religion og ukulturer er én ting, mennesker er noe annet.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg