Valgomat.. hmm 🤔

Tok en sånn test for å se hvilket parti en er mest enig med, litt tullete da, noen veldig viktige saker blir ikke tatt opp i det hele tatt, det er ingen nyanser, og det tas på ingen måter stilling til vektlegging på hvilke saker som er viktigst for den enkelte. For eksempel spørsmål om barnehager og kontantstøtte, det kan ikke jeg mene så mye om da det ikke er spesielt relevant for meg, her vet vel hva småbarnsforeldre mener er det beste som burde telle mest. Derimot vektlegger jeg religion og innvandring som jeg mener er det mest ødeleggende i landet vårt, og politikken der må snus totalt, hvis ikke går det galt for oss alle mann alle.

Anyways, her er resultatene jeg fikk:

Dette gjelder jo da også bare politiske partier som allerede er inne på stortinget. Slike som Demokratene og Liberalistene er ikke tatt med i betraktningen i det hele tatt. Her er link til denne Valgomaten, den tilhører NRK, hehe, og det sier jo også mer enn litt 😜😂

Link: Valgomat (NRK)


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg