Betalte blogginnlegg!


Som jeg skrev tidligere i dag i blogginnlegget «Sophie Elise is back – og annet bloggersnacks!» så brukte jeg litt tid i går på å lese blogginnlegg fra andre bloggere.

Det må jeg påpeke, at det er veldig kjedelig med blogginnlegg som bare er ren reklame. En tekst for å fortelle hvor bra noen tullete produkter er, enten det er tannbleking, sminke, hairekstensions, sengetøy, klær eller sexleketøy.

Dette er produkter de bare viser frem der og da, men tvilsomt bruker ellers. Noe av dette har de ikke engang prøvd selv. Selvsagt får de betalt for dette, og da har de automatisk innhold til et nytt innlegg og holder seg med det aktiv og opprettholder lesere.

Personlig skjønner jeg det ikke, at folk gidder lese blogger som øser på med slike reklamer, det er kjedelig, og en kan ikke stole på noe av det som står skrevet i teksten.

Ekstra teit blir det når det reklameres for skjønnhetsprodukter og kosthold, så er bloggeren full av botox, restylane og silikon.

Sophie Elise har kastet inn håndkleet som blogger, men hennes ettermæle viser at det er enda mange bloggere som ødelegger denne plattformen for å ytre seg med overfladisk bullshit og fanteri.

Nå har jeg tilgode å se noen av disse reklamere for sexleketøy, det bare falt ut av meg i det jeg ramset opp hva disse bloggerne faktisk reklamerer for. I disse tider med virus og koronasmitte så hadde det kanskje ikke vært så dumt med litt mer innslag av typen sexleketøy. Det er viktig å kose seg!

Ta en titt på denne videoen (18+) med denne runkemaskinen som er utviklet i Oslo Les saken om hvordan tre som ikke kjente hverandre bestemte seg for å satse på et sexleketøy for menn: – Avisa Oslo.

Video 👇🏾


Fortsatt fin dag, hilsen en som skriver uten sponsorer og betalte reklameinnlegg. Ta vare på dere selv!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#reklame #sex #penger

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg