Raser ned i vekt på fjerde uka!


Det stemmer jommen meg. Nå har jeg fullført 3 uker på 5:2 dietten, og det er så absolutt ikke noe verre enn det var første gangen da jeg reduserte vekta med 28 kilo på 7-8 måneder. Den gangen var jeg jo tjukkas, så jeg måtte såpass ned i vekt. Denne gangen skal jeg bare justere ned det jeg har lagt på meg igjen siden den gang.

På 3 uker nå har jeg tatt av meg 4 kilo. Det er egentlig ganske mye mtp hvor liten jeg er ift det jeg var den gang jeg gjorde dette første gang. Altså de 3 første ukene første gangen reduserte jeg vekta med 4,4 kilo. Så at jeg med en mye lavere kroppsvekt i dag har klart 4 kilo er jo bare fucking awesome!!

Men, jeg er ikke i mål enda. Jeg er i gang med første fastedag på uke fire. Som mange av dere vet så spiser jeg under 500 kcal på tirsdager og torsdager. Det er altså hovedprosessen i 5:2-dietten, spise veldig lite to dager i uka. I dag har jeg i tillegg vært hos frisør, og har med det fått «boostet» forbrenningen med å gå til og fra, pluss et par ærender i tillegg. Så da har jeg gått ei mil i dag, og jeg har enda ikke spist, bare drukket kalorifrie drikker.

Det har seg slik at snuppen min jobber kveld i dag. Så han er ikke hjemme før i 23-tiden i kveld. Før det kommer noen venner som driver sushi-bar (NO1 SUSHI) innom med sushi til oss. Det blir måltidet mitt i dag. 12-13 sushibiter, det blir sånn 500 kcal +- hehe.. også vet jeg at nå kommer det til å smake ekstra nydelig godt!!

I morgen får jeg også «boostet» forbrenningen min litt. Da skal jeg gå til sentrum, jeg skal være med på Bruløpet i Drammen for å sette fokus på mental helse i forbindelse med Verdensdagen for psykisk helse. Den løypa jeg skal ta er 4,2 km. Da skal jeg, jogge, løpe og gå. Etterpå skal jeg gå hjem igjen, så jeg tenker alt tilsammen blir cirka 1,5 mil. Men før jeg går hjem skal jeg unne meg en Venti Kaffe Mocca på Starbucks, for jeg faster ikke i morgen, hehe..

Link: Go for it (Verdensdagen for psykisk helse)!!

La forresten merke til tidligere i dag at vesterålingen «Kokkejævel» i Alta hadde lagt ut et blogginnlegg om å ha gått ned 3,6 kilo første uka. Også var der bilde av noen smørpakker eller noe som sikkert skulle symbolisere de 3,6 kiloene. Nå vet jeg ikke om innlegget hans handlet om han hadde gått ned i kjelleren med smøret, eller om det handlet om at han faktisk har redusert egen vekt med 3,6 kilo. Om det er det siste så må jeg bare si jævlig bra jobba, mange klapp på skulderen fra meg!! Men husk å drikke masse væske, ikke gå i dørken liksom. 3,6 kilo er jævlig mye på én uke. Så jeg kan ikke få understreket nok hvor viktig væske er.

Hos meg går det hovedsaklig i Solo Super og svart Kaffe, det er kalorifritt. De dagene jeg ikke faster drikker jeg annen kaffe på morgenen, tassimokaffe med enten Toffe- Baileys eller Caramel. En skal jo kose seg på denne planeten, det er også bra for helsa 😜

Fortsatt god kveld alle sammen!!


Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#verdensdagenforpsykiskhelse #diett #52 #slanking #kosthold #mat #sushi #tips #råd #vektreduksjon #kcal #kalorier #motivasjon #vekt #resultat #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Takk, har gått greit, 2 og 3 uke tyngst i henhold til «sult» og svak hodepine. Denne uken, altså uke 4 var tirsdagen null problem, og jeg tenker slik blir det i dag også 😜👍🏾

    1. Takk for inspirasjon! Er på andre uken nå, ned ca 2 kilo. Målet er 90 kg til jul, og 80 til mars. Fastedagene går greit, jeg kjører knallhardt der. Kun 1 liten kartong appelsinjuice i løpet av dagen. Det viktigste er å holde seg i aktivitet på fastedagene, være opptatt med noe som tar tankene bort fra mat.
      Og madammen er imponert 😁

          1. Ja, hvis det er kun det du inntar. Selv drikker jeg kalorifri brus/kaffe/vann, også spiser jeg heller litt kylling/hvit fisk på fastedagene. Stå på og lykke til med fortsettelsen 👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg